Ett Hundliv

Alla inlägg den 15 april 2018

Av Lennart Abrahamsson - 15 april 2018 18:46

I dag har vi haft en fantastisk dag i Munkfôrs. Strålande sol hela dagen.

Dagen började med en promenad i skogen med hundarna. Sen blev det ett pass på spålinjen. 

Därefter började jag röja på altanen och fick hjälp av Pekarna som tycte det var skönt att mysa och busa lite i solskenet. Sen packades Pulisarna in i bilen och vi åkte till Hagfôrs för lössläpp med lek och bus i Marinas stora inhägnad. Det var snustorrt överallt utom på en liten fläck och där skulle naturligtvis alla vara. Daisy valde att vara en soffpotatis idag.

Nu blir det Bingolotto, och så ska jag försöka fixa lite att äta också.

Hoppas ni har haft en underbar söndag ni också !!


       


Presentation


Efter att ha funderat länge så har jag nu äntligen kommit igång med min egna blogg. Jag kommer att skriva om allt möjligt som händer runt mig, men mest kommer jag att skriva om mina älskade hundar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards