Ett Hundliv

Alla inlägg under juni 2018

Av Lennart Abrahamsson - 2 juni 2018 11:49

Idag blev det stor dramatik och jag höll på att få hjärtsnörp !! 

Lilla Victory Girl skulle hämtas och bli Dalkulla, så jag tog med mig Kingarna och satte mig på altan med ett korsord och en kaffekopp. Lilla valpen la sig under bordet och somnade. Efteren liten stund när jag kollade fanns hon ingenstans !! Jag letade och blev mer och mer hysterisk... En soffa som står på altanen lyfte jag på säkert 10 gånger utan att se till valpen. Tittade bakom kyl/frysen och hon var totalt borta. Till slut drog jag fram Kyl/frysen och då hade hon krupit in under och låg och sov lugnt och stilla intill motorn. Snacka om att jag blev orolig !! Nu är hon på väg till Dalarna och sin nya familj och jag hoppas att hon inte hittar på fler bus, idag i alla fall.... 

Annars så har vi lika fint väder idag så det blir till att fortsätta njuta !!

Hoppas ni kan njuta av det fina vädret!

 

Lilla busungen..... <3 <3 <3 

Presentation


Efter att ha funderat länge så har jag nu äntligen kommit igång med min egna blogg. Jag kommer att skriva om allt möjligt som händer runt mig, men mest kommer jag att skriva om mina älskade hundar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards