Ett Hundliv

Alla inlägg den 30 mars 2018

Av Lennart Abrahamsson - 30 mars 2018 15:51

I gårkväll kom min dotter Melinda från Arvika och hälsade på. Med sig hade hon 3 King Charles pojkar. 3 ljuvliga grabbar. 2 av dem är Funny Farms och 1 från Lady Beauty's kennel. Melinda skulle hjälpa mig för att fånga alla 5 på samma bild, vilket inte var helt lätt. Alltid nån som tittade bort eller blundade eller grimaserade. 

Vi var också in till Hagfôrs och träffade Bob och Josefin idag. Bob är så mysig och go. Han och Josefin är så fina tillsammans. 

Nu ska hundar ut och jag ska duscha och byta om för Melinda och jag ska gå på Munkforsrevyn i kväll. Det ska bli roligt att se. Det har blivit en rutin att se den varje år. 


 

Främreraden: Lady Beauty's Queen Hyacinth, Funny Farms Quando, Funny Farms Odin, Funny Farms Queen of heaven.

Bakre raden: Lady Beauty's Karl Lionheart.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Efter att ha funderat länge så har jag nu äntligen kommit igång med min egna blogg. Jag kommer att skriva om allt möjligt som händer runt mig, men mest kommer jag att skriva om mina älskade hundar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards