Ett Hundliv

Alla inlägg den 17 maj 2018

Av Lennart Abrahamsson - 17 maj 2018 09:28

I dag är de små liven redan 6 veckor gamla. Tänk så fort tiden går nät man har valpar. 

I dag är det dags att få in dem i försäkringen, så de blir dolda fel försäkrade i 3 år. 

Jag har försökt att fota dem, men inte så lätt då de inte håller sig stilla i så många sekunder. 

I går åkte en Pulitik hem till sin husse och matte efter att ha varit här på en liten kärlekssemester med Szipi. Nu väntar vi på att det ska bli små vita skönheter. 

Donna löper och Byron jobbar på, men det är nog fortfarande något tidigt. 

På lördag åker Daisy på en kärlekssemester till en supersnygg King.

Mycket spännande på gång här.

Nu är planeringen i full gång för årets valpträff och det är så roligt att träffa alla er som kommer till dessa träffar.

Vågen går sakta men säkert neråt och nu är det ca 1 ½ vecka kvar på min kur. 

Hoppas ni alla har en bra dag !!


 


Presentation


Efter att ha funderat länge så har jag nu äntligen kommit igång med min egna blogg. Jag kommer att skriva om allt möjligt som händer runt mig, men mest kommer jag att skriva om mina älskade hundar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards